Direktlänk till inlägg 4 februari 2008

godmoorgooon

Av Emma Strandh - 4 februari 2008 11:44

sitter här nu, vaknade för ett tag sen. jobbig natt som fan har det varit.. somnade först vid 2 sviinskönt, sen sov ja i 10 minuter innan danne börja väcka mej o fråga nåt haha. sen tog de länge innan ja somna igen, och då sov ja nåra timmar men bara lätt, vaknade tusentals gånger av huvudvärk och kyla!! fan vad kallt det alltid är, damn winter... sen kollade ja en rolig cp film med danne typ kl 7 imorse, sen somnade ja kl 8 halv9 igen och skulle sova två timmar sen gå till skolan, men jag mår fan dåligt somfan fortfarande och jag måste vila en dag till sen får det vara nog! imorrn har ja rättskunskap iaf,ska bli kul. om inte lina är där kommer jag ZZIPP döda henne, hi hi hi. näråå... Halvfyra ska jag på stan med ewe och william iallafall... :) ewe ska noppa eyebrowns eller nåt, nice!


 Tills ja skriver nästa gång bjuder ja på en lista.


Åtta saker om dig själv!

1.Är du singel?
Nej :D
2. Är du lycklig?
Mjoorå =)
3. är du uttråkad?
Ganska
4. är du ledsen?
Nee
5. Är du italienare?
Nej
6. Är du cooling?
Jag är Cathrine xO
7. Är du från irland?
NEJ
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?
Dom har aldrig varit gifta.

Åtta saker om ditt kärleksliv!

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nee
2. Har du någon gång blivit sårad?
Jao...
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille samma natt flera gånger?
Jaaaa
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom
vet inte
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?
Japp :)
6. Har du haft en hemlig beundrare?
Det tror jag inte, men ist skulle ingen veta, hemligt ju.
7. Är du kär?
JA
8. Vill du gifta dig när du blir stor?
Neeej

Tio saker, två alternativ!

1. Kärlek eller lust?
Båda
2. Hår eller ögon?
Ögon
3. Katter eller hundar?
jag älskar både:( jag saknar mina katter
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?
bästa vänner :)
5. Tv eller internet?
tv
6. Coca-Cola eller Pepsi?
coca-cola ju.. sosasola som lina säger,hahh
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll?
romantisk hemmakväll
8. Pengar eller lycka?
Lycka :) ...fast pengar behöver man ju åxo
9. Dag eller natt?
naaaatttt!!!
10. Msn eller mobil?
msn, då slipper man ljudet av mobilen iaf...


Tio "har du nånsin..."

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?
nää.. när ja va yngre hade ja egen balkong o ja va spindelmannen;)
2. Brutit ett ben?
icke.
3. Gjort nåt du ångrar?
ja tyvärr
4. Hoppat Bungee Jump?
näe men jag vill !! !! !!! !!! !!!!!
5. Ljugit för någon du tycker om?
aaa :/ tyvärr

6. Ätit en hel tårta?
nej hahh
7. Gjort bort dig offentligt?
ahh det har man väl
9. Gråtit när ett husdjur dog?
JAAAA :( THESSAN MY LOVE;)
10. Velat försvinna?
ja

Tio senaste!

1. Telefonsamtalet du gjorde
jag ringer aldrig
2. Telefonsamtalet du fick?
sandra antar jag
3. Personen du var med?
danne baby
4. Roligaste grejen som hänt idag?
inget alls jag vaknade nyss
5. Personen du sms:ade?
Danne igår
6. Du kysste?
daniel <3
7. Du senast skrev till på myspace/facebook?
har inte sånt skit
8. Du kommenterade?
ewes bilddagbok
9. Du tillbringade natten med?
daniel love igen
10. Du kramade?
daniel :D



Cyaa






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Strandh - 29 februari 2008 15:21

såg att länken var fel här till min nya blogg. här är iaf den rätta www.emmamaria.webblogg.se ...

Av Emma Strandh - 23 februari 2008 00:21

börjat skriva igen på. www.emmamaria.webblogg.se  frida har varit jävla snäll o gjort en skitsnygg header åt mig, så ja vill börja skriva där igen när allt är så snyggt! ;) alltid roligare när det är stiligt lixom. wie.. :D:D men fortsätt o läsa för ...

Av Emma Strandh - 22 februari 2008 23:16

Mitt hjärta är krossat     Vad.. hade du på dig idag? ett par leejeans o en vit långärmad t-shirt har du gjort under dagen? träffat sebbe på dan, träffat min mamma o farbror, sen varit med sebbe och hans tjej !  har du för frisyr? utsläppt med dia...

Av Emma Strandh - 22 februari 2008 23:01

var minut, var sekund utan dig gör det ont.. natt och dag, går vi runt, bägge två och söker svar på den kärlek somvi haft. varje blick ger mig upp.. önskar du kunde va här hos mej. var minut.  daniel valderrama du är den enda för mig       all my dre...

Av Emma Strandh - 22 februari 2008 09:23

jag skulle sakna den där stunden som vi harnär vi till slut har blivit sams    lämna mig inte snälla jag älskar dej danne ...

Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards