Alla inlägg den 1 november 2007

Av Emma Strandh - 1 november 2007 18:44

Nu var det ett tag sen,har inte suttit vid datorn på hundra år typ. men det gör mej inte så mkt iof


livet är ganska soft men ändå åt helvete... med danne äre bra men resten är fan fuckt ju. fattar inte vafan folk i min omgivning tänker med. lessamt äre asså o det tär på mej somfan!! hur fan ska det bli nurå? det som jag så jävla länge velat ha tillbaka försvinner nu :( fuckkkkk



Aja imorrn ska jag iaf till paradisbadet med min love o hans familj,fett roligt;D jag som har tjatat efter paradisbadet skitlänge nu. haha i love it there..


sebbe va här nyss åxo, roligt o träffa han de va några dar sen=)´



Ska dra nu har inget o säga. over and out..


och till vilma: www.smsme.se varsegod honey!! o du justja jag vill att du ska köpa en ny navelpiercing till mej tills du kommer hem,du får pengar när du kommer men köp typ en sån som jag fick sist. Love ya ha så roligt

Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards