Alla inlägg den 25 november 2007

Av Emma Strandh - 25 november 2007 01:41

ja har börjat fundera över vad jag vill ha i julklapp. har bestämt mej för en mobil tror jag;D nu gäller det bara o fundera ut vilken av alla som finns jag vill ha.. hmm kommer bli ett svårt val. Ska kolla snart.


 Denhär veckan har iaf varit soft.. sovit hos min älskling varje dag hela veckan,verkligen skönt o vara där o slippa allt lixom.. :) åkte hem på fredan för ja skulle jobba. de va ganska skönt ändå o jobba lite,få ur sej lite energi även om jag inte hade nån.. haha.


Nu sitter jag hemma bara o tar det lugnt med danne:) skönt. inte gjort ett skit idag asså,bara tagit de lugnt o duschat o sett på film typ. ätit och lagat mat..



Annars går väl livet inte så bra just nu. det enda som är bra är med danne men allt annat känns dåligt... jag gör ingenting rätt känns det som,fattar inte vad som är fel med mej ibland,herregud..



På måndag blir det jobbigt,måste förbereda mej psykiskt på nåt sätt men vet inte hur..:/ kommer alltid finnas här o stötta dej i allt det vet du. älskar dej!!


Jaja,nu orkar jag inte skriva mer faktiskt. skriver imorron det lovar jag;) de va ju ett tag sen nu. ska kolla på mobiler och beställa en dvd nu.


CIAOOOO

Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards