Alla inlägg den 26 november 2007

Av Emma Strandh - 26 november 2007 03:14

klockan är kvart över3 och jag är vaken fortfarande.. Herregud,men vad ska man göra när man sover hela dagen?? finns inte så mycket att göra,kan ju inte tvångssomna direkt heller,tyvärr


Idag har det varit inte en bra dag för fem fucking öre!! skitdag,önskar att den aldrig hade hänt. har haft så jävla ont i hela kroppen,speciellt benen magen & ryggen,spytt och skit.. sen när det hade blivit bättre med det så blev det dåligt med en annan sak. jag lovar jag kommer döda snart.. det räcker fan nu. Idiot skaffa dej en annan hangup förfan..


iallafall. har träffat ewe idag åxo;D de va roligt! tack så mycket för att du ställde upp o hjälpte mej gumman. verkligen,you saved my ass haha.. :D Tack iaf!!



När jag kom hem igen så blev det jobbigt,men efter regn kommer solsken och det är tur det för vem vet hur det kunde gått annars?  älskar dej love..


Imorron blir det jobbigt,vill egentligen inte att morgondagen ska existera ens men tyvärr så kan man inte stoppa verkligheten och kliva av som man kanske vill ibland.  hoppas på det bästa iallafall,även om det bästa är det sämsta.. :( Måste förbereda mej psykiskt för jag pallar inte få ett breakdown där inne asså,det går bara inte. älskar dej till döds bror.



Nu ska jag snart lägga mej och försöka sova med danne,svårt kommer det bli fan. men mysigt och bara ligga o softa med min älskling åxo:) tack för att du finns. du är världens bästa:) bara min. Älskar dej tills hjärtat slutar slå,skulle kunna dö för dej fattar du det.. du är mitt allt nu och jag skulle aldrig göra nånting för att riskera det vi har. du är underbar min fiiiinaste i hela världen love.



fan vad jag saknar alex schulmans blogg asså. det var mitt vardagsnöje att läsa hans blogg,sen slutar idioten bara skriva sådär? va e de för stil mot läsarna,fattar inte. hahah såg nån när dom dissade han o calle i myggan? hahahha jag skrattade ihjäl mej även fast ja älskar han. ahhhaha skit kul!! aja.



Nu ska jag gå härifrån,ska prata färdigt med vilma på msn sen mysa med danne. Tänkte ladda upp lite bilder åxo för det kan ju vara kul att titta på,tänkte jag. ha ha.


Ciao bitches










Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards