Alla inlägg den 17 november 2007

Av Emma Strandh - 17 november 2007 22:20

har jobbat idag,var sjukt trött imorse och ville inget hellre än att ligga  kvar med danne asså. det var så jävla mysigt varmt o skönt så jag ville bara lägga mej ner o skita i jobbet,men sen hann den bittra verkligheten ifatt mej och mamma skjutsade ner mej till jobbet. efter det hade gått typ 1 timme så blev jag människa igen,och dagen gick bra men rätt sakta och drygt var det. Men pengar blire ju som jag alltid säger när jag jobbar,haha. jobb imorgon åxo, hoppas inte på lika länge bara eftersom det inte är lönehelg så får jag nog gå hem rätt tidigt! :) skönt isf..



Efter jobbet kom jag hem och här satt min finaste o väntade på mej,skönt att veta att man har nån som han att komma hem till. sen gick vi ut på en liten walk och fixade massa grejer. Skönt att vara ute lite efter att ha varit inne i ett kök hela dan! ..fast ett minus för den fucking hala marken. får ont i ryggen när jag spänner mej så mycket för att inte ramla,men vad ska man göra? aja


när vi kom hem så hoppade jag in i duschen och mamma gjorde pizza åt oss:) jag har inte ätit än men,ska äta den sen när jag blir hungrig igen. den känslan försvann efter jag duschat,hmm.. Jaja blir väl hungrig nångång;D

min älskling ligger o kollar på sverige-spanien och skriker lite titt som tätt så både jag o mamma får hjärtattack.haha min kille de;) sötnos<3 me love you.



ska väl gå och lägga mej med danne snart,ska kanske ringa vilma åxo eftersom hon har ringt och försökt prata med mej ungefär 27 gånger idag,haha. svarade en gång när det var lugnt på jobbet men då blev ja inropad igen så då kunde ja inte prata mer. Sorry loovee


Nä nu äre dags att röra på sej,här kan man inte sitta hela dan.


Ciao bitchessss


Min sötnos;)

Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards