Alla inlägg den 8 november 2007

Av Emma Strandh - 8 november 2007 18:02

Hej gott folk!




Idag har varit en dag från helvetet. Började med att jag vaknade kl 2 inatt och kunde inte somna om förrns typ 4,då väckte mamma mig fem och skulle berätta en viktig sak om brorsan. så då var jag way to pigg för att somna om igen eftersom jag ändå skulle upp kl 8, då så var jag vaken istället. satt vid datorn en liten stund,kollade på tv,låg o tittade på danne när han sov:) världens finaste när han sover min love.


 Men vid åtta så märkte jag att jag har fått nån slags urinvägsinfektion som gör fett jävla ont,så jag kunde typ inte ens stå upp.. så jag gick o badade i typ 1½ timme för att lindra smärtan. sen eftersom att jag är sjuk åxo så pallade jag inte första lektionen... var bra sugen att stanna hemma hela dagen men duktig som man försöker vara så åkte jag ner, hade bestämt träff med lucia vid skåpen kl 11. Men när jag väl kom dit så fanns ingen lucia, så jag gick till datasalen o loggade in på msn och då sa danne att jag glömt mobilen hemma och att jag hade fått ett sms där det stog att jag inte började förrns halv2. då blev jag L E S S!! fy fan. god must hate me.. så kände jag verkligen då alltså. ha ha


 Åkte iaf ner på sista lektionen även fast jag var sjukt trött och less och ville inget hellre än att stanna hemma o mysa med älsklingen,men jag åkte iaf. det visade sig att jag blev godkänd på provet trots att jag bara varit på typ 3 lektioner!! Im so duktig;) wie. jag blev glad iaf... sen kollade vi bara på en film som var ganska intressant.


Imorrn blire festaaaaa, första gången sen 7 juli.. gatufesten;P fyfan vad längesen men jag hatar o festa egentligen så jag gör det bara när det är nåt speciellt typ. O imorrn äre dendär festen xtravadanza eller va den heter,ska gå med annelis o hennes kompis elin;D fett roligt. sist jag drack var jag åxo med annelis,haha. fett roligt.. :P o jenita,bästa gatufesten nånsin:D:D danne har åxo en del i det ;D eller rättare sagt han är väl största delen av det... LOOOOVE YA like craazy baby..



Ska gå nu och spela poker med danne o sebbe o nåra till. hoppas jag eller danne vinner så jag får lite cashing;) klirr i kassan* ha ha.


 hejdå folket





Min älskade bror jag tänker på dej hela tiden.


Av Emma Strandh - 8 november 2007 06:45

06.48


fan vad trött jag är.. inte kunnat sova på i prinicp hela natten. kan bero på att jag sov sen jag kom hem från skolan igår, kan bero på att jag tänker för mycket. vet inte riktigt :/



bra att jag är vaken iallafall så jag inte försover mig. vill gå o lägga mej o sova med danne,ser värsta varmt o mysigt ut men jag kommer inte vakna om en timme som jag måste isåfall. ye yee. Älskar dej danne du e mitt allt


Dehär i finland är ju fan sjukt, herregud...

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1195320.ab



Tobbe im always behind you. älskar dej bror men dehär funkar inte längre

Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards