Alla inlägg den 18 november 2007

Av Emma Strandh - 18 november 2007 21:32

Sitter här nu trött som en jävla hora och försöker att inte dö av uttråkning. har fett jävla tråkigt alltså...


aja, klev upp imorse och gick till jobbet duktig som jag är! fast jag var sjukt trött och mamma var kaxig och uppkäftig och danne var sötast i världen o båda dampade att jag skulle vakna. So thanks to my love så klev jag upp o gick:) var dock bara där i 4 timmar sen fick jag gå,skööönt. kom hem till min älskling..


sen duschade jag osånt,så var mormor här en stund. sen kom danne tillbaks från fotbollen och då myste vi lite. Sen tog det inte lång stund innan han somnade stackarn,skit skit trött var han.. så ja låter han sova nu. Jag ska sova sen åxo..




Ska ut på en liten promenad först nu snart,sen gå hem igen och dö eller nåt. fyfan vilken tråkig kväll alltså!!


aja.. Ciao

Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards