Alla inlägg den 6 november 2007

Av Emma Strandh - 6 november 2007 20:20

Nu vill jag inte leva. Fuuuuuuuuuuuuck


Jag vaknar brevid dig..
stryker håret från din kind.
Du är så vacker när du sover,
du har nåt som ingen annan har,
du är så underbar.

Det finns inga tvivel,
Har aldrig ångrat en sekund...
Vill att du ska känna trygghet,
du kan vila här hos mig,
för jag vill aldrig släppa taget om dig...

Och jag såg i dina ögon,
att du kände likadant.


___________________________________

Im talking about a good girl gone bad,

crooked world wrong pad.

Right mom, wrong dad...




Av Emma Strandh - 6 november 2007 14:08

Bow wow feat. Omarion - Girlfriend.



14.08 sitter på skolan i datasalen nu o tare lugnt.. är så jävla trött så jag skulle vilja grina en skvätt asså.. fuckt :( tack danne iaf för att du väckte mej imorse love..


Missade lunchen idag,fan säger jag bara asså.. goodaste maten så missar jag skiten för att jag tycker om o sova istället. aja, vad ska man göra?..


Efter skolan som slutar om en stund ska jag gå på stan med ewe. hon ska köpa en jacka o ett par skor! Kul för henne,jag hatar o söka kläder när man verkligen behöver nåt för man hittar ändå aldrig. vill att vilma ska komma hem så hon kan sy till min jacka,den sitter fett fult.. för stor o grejer.


Danne det finns ingen som dig okej... ingen som kan ta din plats nånsin,så äre bara love. du är allt för mej o jag skulle inte byta nånting mot min tid med dej. Jag älskar dig <3


ska gå nu o säga till min engelskalärare att jag måste gå tidigare. orkar inte vara här... skolan ger mig djup ångest. CIAO

Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards