Direktlänk till inlägg 3 november 2007

SNÖÖÖÖ!!!!

Av Emma Strandh - 3 november 2007 02:17

02.19 det snöar. fan vad glad jag blir när det snöar :) snow makes me haaappy. det ger mej ett lugn på nått sätt som att allt kommer o bli bra tillslut.. Synd bara att vilma inte var hemma,jag brukar ju alltid vara med henne när första snön kommer:( har varit det varje gång i flera år..  Saknar dej <3


Har iaf varit ute på promenad med lite folks nu. gick fett lååångt o har varit ute skitlänge så nu när jag kom in känns det som jag har åkt bräda,älskar den känslan. Ännu bättre nu eftersom danne är här åxo=) hans närvaro e bara ahh.. bästa. är så jävla glad att jag har dej,vet inte hur jag skulle hanterat denhär situationen om det inte var för dej. tack för att du stannade med mej idag,det betydde mycket att du finns här love. du är allt o mycket mer än så, tack för allt. världens bästa o mysigaste dag har det varit=) Eller några grejer har väl varit dåliga men överlag så har det varit en skitbra dag, paradisbadet med the valderramas, sen kärlek somfan påvägen hem i bilen. även fast jag sov så kände jag verkligen looove.. Mysigaste!! älskar dej baby. hoppas du vet det på riktigt. Tack för världens bästa dag=)




Tobbe älskade bror jag hoppas verkligen allt kommer gå bra:( gör vad som helst för dej de vet du även om det inte är det som känns bäst för tillfället så är det ändå det enda rätta i slutändan.. följer dej in i döden om de behövs de hoppas jag du vet bror. jag vet att du skulle göra vad som helst för mej o jag skulle göra vad som helst för dej. Det är pågrund av dej jag är den jag är idag utan att ha haft dej i mitt liv vet jag inte hur jag skulle ha varit idag.. din hjälp genom alla svåra år är den som betytt mest av allt för mej. att vi hade varandra är nog det som har räddat oss eller hur.. synd att det ska bli såhär men jag hoppas det ordnar sej. det måste göra det,annars vet jag inte vad jag gör asså.. älskar dig till döds min älskade storebror!!




Nu ska jag gå o sova med min älsklingsdanne:) Bättre pojkvän lovar jag att man får leta läänge efter asså. du är allt amor. snart fyra jävla månader har det gått o det är fan dom bästa fyra månaderna i mitt liv. du och jag.








 Min älskling och vi två:)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Strandh - 29 februari 2008 15:21

såg att länken var fel här till min nya blogg. här är iaf den rätta www.emmamaria.webblogg.se ...

Av Emma Strandh - 23 februari 2008 00:21

börjat skriva igen på. www.emmamaria.webblogg.se  frida har varit jävla snäll o gjort en skitsnygg header åt mig, så ja vill börja skriva där igen när allt är så snyggt! ;) alltid roligare när det är stiligt lixom. wie.. :D:D men fortsätt o läsa för ...

Av Emma Strandh - 22 februari 2008 23:16

Mitt hjärta är krossat     Vad.. hade du på dig idag? ett par leejeans o en vit långärmad t-shirt har du gjort under dagen? träffat sebbe på dan, träffat min mamma o farbror, sen varit med sebbe och hans tjej !  har du för frisyr? utsläppt med dia...

Av Emma Strandh - 22 februari 2008 23:01

var minut, var sekund utan dig gör det ont.. natt och dag, går vi runt, bägge två och söker svar på den kärlek somvi haft. varje blick ger mig upp.. önskar du kunde va här hos mej. var minut.  daniel valderrama du är den enda för mig       all my dre...

Av Emma Strandh - 22 februari 2008 09:23

jag skulle sakna den där stunden som vi harnär vi till slut har blivit sams    lämna mig inte snälla jag älskar dej danne ...

Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards