Direktlänk till inlägg 3 november 2007

Listaaaaa

Av Emma Strandh - 3 november 2007 18:33

JAG ÄR:

Blyg: Ibland
Smart: Fett smart..
Långsam:  på morgonen
Stressad: oftast.. inte på morgonen då är jag tidsoptimist
Tålmodig: nope inte ens lite
Djup: aa
Öppen: näe
Ärlig: ja
Positiv: jag är väl typ 60% positiv
Rolig: Ansvarsfull: när jag vill

JAG HAR

Svikit en kompis:
aa.
Förlorat en bästa vän: näe men har väl glidit ifrån om det gills
Sagt att jag älskar en kompis: Ja
Sovit med en killkompis: vad är det för skillnad på killkompis o tjejkompis?
Sovit med en tjejkompis: Yes
Pussat en av samma kön: nä uhh
Slagit en kompis: Aa
En kompis som vet allt: Ingen kompis men tobbe
Berättat hemligheter: jaa

JAG HAR

Blivit sårad:
yee
Haft stadigt förhållande: yee
Krossat någons hjärta: yee
Gett någon ditt hjärta: yee
"Playat" någon: haha nää..
Sagt att jag älskar någon och menat det: jaa
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: nää men kanske inte förstått innebörden

FAVORIT:

Låt just nu:
 Hmm.. masssa
Pryl: min ipod
Film: jag kan inte välja bara en
Bok: malin + rasmus = sant och sandor slash ida
Lärare i skolan: thomas boström och anki:D på nacksta. just nu har jag ingen äckel hedbergska
Plats: min sängggg
Frukt: äppel
Dricka: cocacola
Ha på mej: mjukiskläder

JAG HAR

Opererat mig: Yes
Cyklat omkull: ahahh förmodligen
Sjungit i duschen: ja men bara för o prova
Hoppat bungyjump: näe fett dyrt men jag villl
Fobi för något: insekter typ
Sett någon dö: ja alla myror som jag mördat
Varit på begravning: 1 gång
Sagt att jag hatar någon: Haha jaa..

LIVET:

Svart eller vitt: vitt
Skriva eller tala: Skriva
Öl eller cider: Öl
Nagelbitare: Ja :/
Mobil eller ipod: ipod
Snygg eller charmig: både och är perfekt combination
Lösgodis eller choklad: Man kan ju köpa choklad på lösvikt
Frukt eller grönsaker: frukt
Film eller serie: both
Festa eller softa: softa bigtime..
Sommar eller vinter: både och
Fredag eller lördag: lördag
Ljus eller lampa: Ljus är finare, men använder ju mest lampa
Kärlek eller vänskap: både och

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Strandh - 29 februari 2008 15:21

såg att länken var fel här till min nya blogg. här är iaf den rätta www.emmamaria.webblogg.se ...

Av Emma Strandh - 23 februari 2008 00:21

börjat skriva igen på. www.emmamaria.webblogg.se  frida har varit jävla snäll o gjort en skitsnygg header åt mig, så ja vill börja skriva där igen när allt är så snyggt! ;) alltid roligare när det är stiligt lixom. wie.. :D:D men fortsätt o läsa för ...

Av Emma Strandh - 22 februari 2008 23:16

Mitt hjärta är krossat     Vad.. hade du på dig idag? ett par leejeans o en vit långärmad t-shirt har du gjort under dagen? träffat sebbe på dan, träffat min mamma o farbror, sen varit med sebbe och hans tjej !  har du för frisyr? utsläppt med dia...

Av Emma Strandh - 22 februari 2008 23:01

var minut, var sekund utan dig gör det ont.. natt och dag, går vi runt, bägge två och söker svar på den kärlek somvi haft. varje blick ger mig upp.. önskar du kunde va här hos mej. var minut.  daniel valderrama du är den enda för mig       all my dre...

Av Emma Strandh - 22 februari 2008 09:23

jag skulle sakna den där stunden som vi harnär vi till slut har blivit sams    lämna mig inte snälla jag älskar dej danne ...

Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards