Direktlänk till inlägg 5 november 2007

with you

Av Emma Strandh - 5 november 2007 17:13

Chris Brown - With you. finaste..


17.19 sitter hemma nu o gör inte så mycket.


kom hem från jobbet igår, gick o duschade sen slocknade jag direkt... var så jävla slut i hela kroppen så jag ville dö fan. helt sjukt trött. Sen sov jag till halv7 imorse,då var danne vaken åxo o de va ju mysigt=) så softade jag med danne lite sen somnade jag igen typ halv11 o drömde sjuuuukaste drömmen. alla var med i den.. haha ja lovar den var helt fuckt! aja. Sen gjorde jag mej iordning lite sen drog vi..


skulle ner på skolan men klockan var alldeles för mycket när ja var klar o gå dit så då sket ja ire istället... har fått papper om hög frånvaro så jag pallar inte få ogiltig frånvaro så då sjukanmälde jag mig istället. pallade inte  idag allvarligt... det har varit en grej idag som jag ville vara med på så jag tog med mej danne o gick dit. Mamma du e stark som pallar asså,love you.


sen gick vi in mot stan där vi träffade sebbe kaj o jocke. så gick jag o solade o danne stannade med dom, sen fick vi skjuts hem till danne för han skulle hämta lite grejer, sen skjutsade dom oss hem hit till mig där vi är nu. eller danne är på ica o ja är hemma.. Undrar vart mamma är,kan inte höra av mej till henne på nåt sätt heller. irriterande jag vill ha nyckeln så jag kan dra härifråååån..


Imorrn blire skolan iaf,resten av veckan åxo:) måste ju annars blir jag kickad snart o de går ju verkligen inte för jag kommer inte palla börja 1an igen,aldrig i livet..



rather be one of the ones that keeps on trying... rather be one of a few, that wont stop fighting. rather be one of the ones that keeps surviving..


Om jag blir lämnad ensam kommer jag inte klara mej...

it aint easy but its only love


 - Bror hör av dej:( tänker på dej varje sekund !!! -



Ciao bitches


danne valderrama medina du vet inte hur mycket jag älskar dej

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Strandh - 29 februari 2008 15:21

såg att länken var fel här till min nya blogg. här är iaf den rätta www.emmamaria.webblogg.se ...

Av Emma Strandh - 23 februari 2008 00:21

börjat skriva igen på. www.emmamaria.webblogg.se  frida har varit jävla snäll o gjort en skitsnygg header åt mig, så ja vill börja skriva där igen när allt är så snyggt! ;) alltid roligare när det är stiligt lixom. wie.. :D:D men fortsätt o läsa för ...

Av Emma Strandh - 22 februari 2008 23:16

Mitt hjärta är krossat     Vad.. hade du på dig idag? ett par leejeans o en vit långärmad t-shirt har du gjort under dagen? träffat sebbe på dan, träffat min mamma o farbror, sen varit med sebbe och hans tjej !  har du för frisyr? utsläppt med dia...

Av Emma Strandh - 22 februari 2008 23:01

var minut, var sekund utan dig gör det ont.. natt och dag, går vi runt, bägge två och söker svar på den kärlek somvi haft. varje blick ger mig upp.. önskar du kunde va här hos mej. var minut.  daniel valderrama du är den enda för mig       all my dre...

Av Emma Strandh - 22 februari 2008 09:23

jag skulle sakna den där stunden som vi harnär vi till slut har blivit sams    lämna mig inte snälla jag älskar dej danne ...

Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards