Direktlänk till inlägg 14 november 2007

alicia keys - no one

Av Emma Strandh - 14 november 2007 21:45

finaste låten,skit bra. men den gör mej ledsen somfan.. speciellt nu.

I just want you close,where you can stay forever



jag har prov imorgon och jag kan inet ett jävla shit faktiskt. helt sjukt dålig jag är på att komma ihåg saker,eftersom jag inte mådde så bra idag så sket jag i skolan och var hemma med mamma istället. sen gick jag till kalle för sebbe skulle låna en sak,eller han fick den men ändå. sen blev mitt liv helt värdelöst o jag blev ledsen, sen ringde ewe o sa att allt folk hade gått hemifrån henne så då gick jag dit bort. där var även lina men hon stannade bara en stund för hon hade en hektisk dag;P kul o se henne, long time no see.. anyhow, pratade massa med ewe o de va skönt faktiskt(L)


Gick upp och hälsade på min mormor åxo,hon har köpt en träningsmaskin som jag ska börja träna med;) man ser resultat inom 3 veckor eller nåt. fett nice... jag höll på dö när jag hade bara använt den i typ 3 minuter,skit effektiv!! grymt jag ska lätt vara där varje dag nu, hah. utnyttjar stackars grandmaaaa. men sånt får man tåla



Har även färgat håret idag,det blev skitbra faktiskt=) gjorde det själv och allt. det var ju fan katastrof mitt hår asså, grå utväxt såg ut som en kärring på 100 år.. ibland hatar jag att vara en sånhär tråkig svensk med blek hy och grått hår. tur att det finns solarium och hårfärg! haha.



Jag mår verkligen dåligt nu alltså. livet känns helt värdelöst o jag vill bara lägga mig ner o vakna när allt är bra igen,men tyärr kan jag inte det nu. kan inte ens lägga mig ner o slappna av... :/ jag saknar dej älskling. du är allt för mej,det finns ingen som dej o jag kan inte ens fatta att jag fått en sånhär underbar tid med dej. lätt bästa tiden i mitt liv, jag älskar dej för den du har gjort mig till. en bättre människa... du är mitt allt baby. Utan dej hade jag inte varit såhär nu. då hade jag varit deprimerad och helt lost. älskar dej så min love.



Nu ska jag gå från datorn,orkar inte sitta här... sitter bara här och hoppas ändå,väntar på nåt som aldrig kommer. får ingen respons överhuvudtaget och allt känns jobbigt och svårt och jag bara vill grina just nu. jag kan inte göra nåt åt saken heller för jag måste vara hemma nu... Du vet vart jag finns o att min dörr alltid står öppen för dig. Föralltid och förevigt. Min älskade.


alla dom man tror man har, är bara fucking svikare som lämnar en ensam kvar. det är bara så det är, så det alltid har varit, så det alltid kommer att vara.


hejdå...



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Strandh - 29 februari 2008 15:21

såg att länken var fel här till min nya blogg. här är iaf den rätta www.emmamaria.webblogg.se ...

Av Emma Strandh - 23 februari 2008 00:21

börjat skriva igen på. www.emmamaria.webblogg.se  frida har varit jävla snäll o gjort en skitsnygg header åt mig, så ja vill börja skriva där igen när allt är så snyggt! ;) alltid roligare när det är stiligt lixom. wie.. :D:D men fortsätt o läsa för ...

Av Emma Strandh - 22 februari 2008 23:16

Mitt hjärta är krossat     Vad.. hade du på dig idag? ett par leejeans o en vit långärmad t-shirt har du gjort under dagen? träffat sebbe på dan, träffat min mamma o farbror, sen varit med sebbe och hans tjej !  har du för frisyr? utsläppt med dia...

Av Emma Strandh - 22 februari 2008 23:01

var minut, var sekund utan dig gör det ont.. natt och dag, går vi runt, bägge två och söker svar på den kärlek somvi haft. varje blick ger mig upp.. önskar du kunde va här hos mej. var minut.  daniel valderrama du är den enda för mig       all my dre...

Av Emma Strandh - 22 februari 2008 09:23

jag skulle sakna den där stunden som vi harnär vi till slut har blivit sams    lämna mig inte snälla jag älskar dej danne ...

Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards