Alla inlägg under november 2007

Av Emma Strandh - 15 november 2007 11:14

du snackar om känslor om vad jag betyder för dig, jag trodde du var ängeln som mitt liv har eftersänt...

Av Emma Strandh - 14 november 2007 21:45

finaste låten,skit bra. men den gör mej ledsen somfan.. speciellt nu.

I just want you close,where you can stay forever



jag har prov imorgon och jag kan inet ett jävla shit faktiskt. helt sjukt dålig jag är på att komma ihåg saker,eftersom jag inte mådde så bra idag så sket jag i skolan och var hemma med mamma istället. sen gick jag till kalle för sebbe skulle låna en sak,eller han fick den men ändå. sen blev mitt liv helt värdelöst o jag blev ledsen, sen ringde ewe o sa att allt folk hade gått hemifrån henne så då gick jag dit bort. där var även lina men hon stannade bara en stund för hon hade en hektisk dag;P kul o se henne, long time no see.. anyhow, pratade massa med ewe o de va skönt faktiskt(L)


Gick upp och hälsade på min mormor åxo,hon har köpt en träningsmaskin som jag ska börja träna med;) man ser resultat inom 3 veckor eller nåt. fett nice... jag höll på dö när jag hade bara använt den i typ 3 minuter,skit effektiv!! grymt jag ska lätt vara där varje dag nu, hah. utnyttjar stackars grandmaaaa. men sånt får man tåla



Har även färgat håret idag,det blev skitbra faktiskt=) gjorde det själv och allt. det var ju fan katastrof mitt hår asså, grå utväxt såg ut som en kärring på 100 år.. ibland hatar jag att vara en sånhär tråkig svensk med blek hy och grått hår. tur att det finns solarium och hårfärg! haha.



Jag mår verkligen dåligt nu alltså. livet känns helt värdelöst o jag vill bara lägga mig ner o vakna när allt är bra igen,men tyärr kan jag inte det nu. kan inte ens lägga mig ner o slappna av... :/ jag saknar dej älskling. du är allt för mej,det finns ingen som dej o jag kan inte ens fatta att jag fått en sånhär underbar tid med dej. lätt bästa tiden i mitt liv, jag älskar dej för den du har gjort mig till. en bättre människa... du är mitt allt baby. Utan dej hade jag inte varit såhär nu. då hade jag varit deprimerad och helt lost. älskar dej så min love.



Nu ska jag gå från datorn,orkar inte sitta här... sitter bara här och hoppas ändå,väntar på nåt som aldrig kommer. får ingen respons överhuvudtaget och allt känns jobbigt och svårt och jag bara vill grina just nu. jag kan inte göra nåt åt saken heller för jag måste vara hemma nu... Du vet vart jag finns o att min dörr alltid står öppen för dig. Föralltid och förevigt. Min älskade.


alla dom man tror man har, är bara fucking svikare som lämnar en ensam kvar. det är bara så det är, så det alltid har varit, så det alltid kommer att vara.


hejdå...



Av Emma Strandh - 14 november 2007 20:31

livet är åt helvete. jag fattar ingenting o jag vill inte leva såhär nu


 färgar håret nu, det blir nog bra. Jobbigt var det o göra skiten själv,skulle låtit ewe göra det på mej ändå;P


ska skriva brev till min bror nu. jag behöver berätta massa saker för han som jag inte orkar med själv,mitt andra stöd finns inte här nu:(


THERES NEVER BEEN A NIGHT I DIDN'T PRAY FOR YOU DANIEL.


I'ma hold you down
No matter the situation
The whole wide world can't take us

Av Emma Strandh - 14 november 2007 12:03

dom ska lägga ner nackstaskolan. hörde det igår på nyheterna o ärligt talat vart jag så jävla less o ledsen så jag tänkte fan döda nån. hur fan kan man göra så? äckliga politiker... hela våran uppväxt o alla våra minnen försvinner känns det som. bittert besked som berör alla oss,helt fuckt ju.


(med oss menar jag oss som gick på nacksta 2002-2007...) FYFAN.




jag ser inget positivt alls med livet just nu. ingenting asså... marco gick det åt helvete för, tobbe vet jag inte o det är det jobbigaste just nu att jag inte vet nåt o att jag saknar han och behöver han just nu sååå jävla mycket.



GRATTIS WILLIAM PERSSON MIN LILLA ÄNGEL 1 ÅR IDAG!!! :) WIE.

Av Emma Strandh - 14 november 2007 10:53

daniel alfredo valderrama medina. att inte ta varje andetag med dig vore som att inte andas alls. glöm aldrig det

Av Emma Strandh - 13 november 2007 14:06

om det ordet ens är tillräckligt... är så fucking less just nu så ja vill bara döda nån typ. Fyfan.. suck !!! ..vill bara hem till danne nu o ta det lugnt och vara med han och krama honom o bara skita i allt annat :(


sitter iaf i skolan o har fett tråkigt. blä, vill dra härifrån men ja har engelska o de e viktigt att ja är här nu satt ja får väl stanna så länge de behövs då. bara en halvtimme kvar men det känns faktiskt som den längsta halvtimmen i mitt liv, herregud, helvete. aja.



Vill ha pengar, gimmie some?


 missade bussen imorse åxo, så ja fick ta 4 nacksta istället och det tog ju hundra femton år så jag missade debatten, lessamt ja ville ju faktiskt vara med på den! men vad gör man? ville verkligen inte kliva upp o gå från älsklingen men ja va så illa tvungen, tyvärr. men snart är ja där igen! Ja ska inte missa one tree hill idag, det ska jag fan inte.



Nån som vet när vilma kommer hem? vilken dag? :O its been a long time. hon är förmodligen fett jääävla brun så jag vill inte ens träffa henne egentligen men jag måste väl. Ja ja, whatever;) haha.




Nu ska jag komma på en ursäkt så ja får gå härifrån tidigare, vill verkligen inte vara här nu känner jag. ye ye.




Bye bitches




snälla lämna mig aldrig




Av Emma Strandh - 12 november 2007 19:07

hello.


Domhär senaste dagarna har ja bara varit hemma hos danne o tagit de luuungt. skönt somfan=)


går inge bra i skolan heller. ska på evk o shit nästa vecka.. :/ inge bra. blir så jävla less på alla lärare som inte fattar nånting att dedär inte kommer HÄLPA!! fuckkk


 Idag var jag iaf på skolan o de va roligt till o med,haha. vi hade debatt i svenska C, alla blev hysteriska o började bråka o en höll på börja grina oså. ha ha ha. jag dog nästan av ilska... ville döda nån!! fattar ju noll fan. imorrn äre ny debatt om ett nytt ämne, men samma grupper o vi ska knäcka dom;) ha ha. min klass är rolig den..


anyhow. sitter nere hos erika nu o vi har lagt in bilderna från paradisbadet=) Äntligen. men orkar inte ladda upp alla här.. kolla dannes galleri om ni vill se dom! ja laddar upp dom en annan dag annars när ja e hemma eller så.



Har varit hemma hos danne efter skolan med keilie o myst;) min sötnos



Ska hem till danne nu o tare lugnt oså bara. sen ska love spela fotboll i sporthallen o ja vet inte än om ja ska följa med eller stanna hos honom,får se hur ja gör. beror på humöret just då, måste ju duscha oså åxo. ska upp vid 8 imorrn så ja venee..


Nu ska jag gå härifrån,tänkte bara uppdatera er lite eftersom jag inte sitter vid datorn så ofta när ja e hos älsklingen.



Ciao bitchesss



tobbe ja tänker på dej varje minut.

danne ja älskar dej love. du är mitt allt..



Av Emma Strandh - 10 november 2007 19:09

Fett roligt vare igår:) förfestade med annelis hemma hos en kille med lite folk, sen drog vi till festen.. Dansade hela kvällen typ,va me min älskling såklart åxo o dansade;D loooove yaa finaste!! sen gick brandalarmet och då var vi tvugna att gå ut, ingen fick ta på sej jackan heller. fick stå o frysa ihjäl i hundra år innan vi fick komma in igen. Dhani kom inte och var dj heller,sämst dj vare! uuhh.. laddar upp bilder när ja får tag i dom:)


Sen på natten gick ja o danne o hans bröder o en till kille bort på max,sen  gick vi på shell sen tog vi en taxi hem till danne o sov där.


helt underbar kväll igår o dan idag har inte varit sämre. fattar inte att jag har fått nån som dej älskling,för mej e du allt o du är helt jävla otrolig:) Älskar dig meeeeeer än jag kan förklara med ord. du är mitt allt love. lämna mig inte.



har varit nyss på sporthallen o kollat när danne o grabbarna spelade fotboll,sen åkte vi hem till mej för ja skulle hämta lite saker sen nu ska vi ta halvbussen hem till danne igen. soft=) älskar o vara där.


Aja måste dra nu annars missar jag säkert bussen. Vi höööördedes... ;D ciao bitches.




brooooooor <3!!!

Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards