Alla inlägg den 2 september 2007

Av Emma Strandh - 2 september 2007 23:02

yes folks. idag har jag jobbat, fyyfaaaaan säger jag bara:) Fan vad jobbigt det var,jag höll på dö ett tag där. fast jag har skrattat fett mkt åxo,hahahha. Först med ewe i telefonen, hon är helt sinnessjuk. Sen skrattade jag o alex hela tiden för han är psykfall haha. "En rad revben tack, 32.00 :-" hahahahhahaha. SCAMPI alexis, scampi!!


Jobbade iallafall från 12-21.45 Huga huga. men de äre värt när man får pengarna sen. Tur att jag börjar 12.20 imorrn,annars hade jag varit död på skolan imorrn.


Nu har jag kommit hem, gick ner till ewe en sväng o vaktade willy medans hon var ute med hundarna. sen satt vi o snacka en stund innan ja gick hem o duschade. världens skönaste dusch förövrigt, jag förstår inte att det kan va så jävla skönt o duscha ibland. på morgonen är det obekvämt, det gör ont överallt o man är trött och ögonen blöder. allt går åt helvete för mig på morgnarna, alltid. vet inte varför och vet inte hur jag lyckas men så är det iallafall, ska fan skaffa fram vetenskapliga bevis på det.


Det är inget bra på tvn när det är söndag kväll heller, det är jobbigt. jag tycker om vardagskvällar, de är fyllda med bra tvprogram :D Jag längtar efter bigbrother, tycker om o se sjuka jävla människor instängda i ett litet hus som kåta förbannade idioter. hahahha, jessica my darling. Bästaste tjejen som varit i dedär huset asså.



jag tycker inte att det känns jobbigt o gå till skolan längre ens. det är ju bra... Lucia my angel makes it better :D <3 looove.


Jaja, nu ska jag torka mitt hår sen ska jag sova ihjäl mej. Är sjukt jävla trött...


jaja, peace



sättet du rör dig får mej o försvinna

när du e vid min sida aww shit vilken känsla... D.

Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards