Alla inlägg den 6 september 2007

Av Emma Strandh - 6 september 2007 01:09

har hittat mitt bula-pannband som ja köpte i vemdalen me lina ! nice, ja är förälskad i den asså... har den på mig nu, funderar på att sova med den. längtar tills det blir vinter så jag får använda den :D haha.


Ikväll har ja inte gjort så mycket alls faktiskt. ja va ner på stan en snabbis förut o fixade en sak, sen åkte ja hem o tittade bland massa gamla grejer... massa brev från vilma o massa bilder o grejer. sen hittade ja mina slutbetyg sen nian o mitt stipendium, som ja har sökt skitlänge o varit ledsen över att ja har tappat bort (trodde jag iaf). så nu hänger dom så fint på väggen ó ja blir stolt över mig själv varje gång ja sneglar dit ;) *sneglar. ha ha


Imorrn ska jag iaf gå på skolan, hur sjuk jag än är... även om jag spyr o är halvdöd o kroppen ligger kvar på sängen när ja kliver upp så ska ja dit ! ..får fan dåligt samvete när ja missar så mkt. så nu har ja o lucy lovat varann att vi ska gå imorron. hon är åxo sjuk :( stackarn... båda har feber o hon har ont i öronen. poor honey


Iaf, ikväll då? har ritat litegrann, skrivit brev till min bror, pratat med min bror i telefonen, älskar dig (`v´) sen har ja inte gjort så mkt mer... legat o tittat på film oså, duschat o sett idol ! eller sett o sett...


sen kom danne hit, så gick vi på ica o köpte dricka. o där träffade vi sebbe jocke o kalle ! nice, mina pojkar :D jocke var bruuun o hade tatuerat sig, han har samma tatuering som mig längst upp :D love betyder den.. kommer inte ihåg va hela hans betydde, nåt med kärlek o respekt eller nåt. Bestämde iaf att ja ska va me sebbe nu imorrn eller på fredag, vet inte riktigt än. Imorrn går ja i skolan till halv5 sen ska jag ju på släktträff... även på lördag. Im a busy girl;) haha. tråkigt liv har jag men det är ju roligt o träffa gamla släktingar som man inte ens visste existerade. de kommer va så att alla känner igen mig, men jag känner inte igen nån för ja va så liten sist ja träffade dom. "heeej emmagumman, men guuuuuuud vad du har vuxit!! vad fin du har blivit gumman. åååh vad läääääääängesen!!!!! hur går det i skolan? vad går du för program? har du nån pojkvän då? hoppas att du sköter skolan för det är viktigt. hur gammal är du nu? 17? oj där ser man, tiden går fort" osv osv. Hahahha.. o ja kommer stå där o le som ett fån, o skjuta in ett skratt där det passar o säga "hehe jaa, jajamen japp hehe ja så äre ju" ja herregud. det är vad jag befarar iaf


Nu ska jag gå o lägga mej o se sökarna1. älskar den :D sist vi såg den så hann vi aldrig se klart den :/ Nu ska jag se om den!! sen ska jag nog sova, ska upp 11 o äta lunch med lucia. vi börjar egentligen 13.30 men hon börjar 0830 för hon har språk, haha stackars. jag hade skitit fullständigt i det om jag var henne ;P men det är ju jag det. lucia är lite mer skötsam om man säger såååå


 Hittade massa gamla bilder på mig o lina sen sommaren 2005 :D wioe. Söta;)


jaja, godnatt fuckersssss


Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards