Alla inlägg den 23 september 2007

Av Emma Strandh - 23 september 2007 22:02

Idag har jag varit helt tärd trött o slut, har bara legat inne typ hela dan.. varit borta på gugges med danne bara sen har jag inte varit ute nåt mer. förrns nu när ja gick på ica men asså aa ni fattar.. ;P


Har bara legat inne o tagit de lugnt, sett på tv, sovit, ätit pizza, varit med mamma lite... O varit med danne min älskling!!;D


Igår så blev vilma jättesjuk och fick jätteont, så ja åkte amublans med henne upp till sjukhuset.. stackars :( satt o pratade jättemkt med han som körde ambulansen, hahaha. vi pratade om allt möjligt, om skolan och om livet i allmänhet osånt. även att han frågade om ewe var min o vilmas mamma. ahahahha skadad jävel. "Var hon den mörkhåriga som ni var hos er mamma?" jag ba -"va nee de e våran kompis?" han ba "jaha.. jaja.. jag tyckte väl jag å att hon såg lite ung ut för att vara trebarnsmamma" hahahah. Då tyckte han att jag o vilma var syskon,oså visste dom att ewe hade william. Hahah vilken dåre!! han var snäll iaf:) lalalala.. Sen efter sjukhusvistelsen, som var jävligt långtråkig men ändå värt o följa med henne fan.. såklart, så åkte vi taxi hem:) Här hemma var danne o tobbe, så gick ja o duschade oså... sen satt tobbe vid datorn ganska länge sen gick han. Jahapp


Sen sov jag o danne,mysigt o skönt somfan. ja vaknade ganska tidigt imorse, men har somnat hela tiden till o från sådär.. skönt skönt. är ledig imorrn från skolan ;D  tack vare alexandra. Hon ska få en puuuuss för det, haha.


Nu är jag med danne fortfarande, har badat osånt.. väärsta länge så mina fingrar vart krasch haha. skruttfingrar. men de va skönt iaf;D avslappnande lixom.. mysigt åxo:):)



nu ska jag gå o lägga mej o kolla på fotboll med danne,får inte se på film för han ska se fotboll..;O men han får de, jag är snäll idag känner jag.



Godnatt mina läsare. God bless. (några av er iaf..)


tobbe min storebror & danne min finaste i världen. kärlek

Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards