Alla inlägg den 27 september 2007

Av Emma Strandh - 27 september 2007 16:58

ahh, börjar bli gråhårig uppe vid utväxten... råttfärgad lixom,skitfärg. Ska färga håret så fort jag får pengar,this aint working!


igår va ja ledig,skönaste. ja va me danne åxo heeeela dan,älsklingslove. va hos mej först sen åkte vi hem till honom för renzo fyllde 16, sen drog vi ner o kollade på fotboll sen hem till han o umgicks me hans familj oså sen sov vi. Älskar dej så jävla mycke danne o du e fan de bästa som hänt mej.. har aldrig känt såhär för nån förut, aldrig nånsin... du har ändrat hela min syn på livet,allt e bra när ja e me dej. allt funkar grymt o ja älskar att det är så. älskar hur du behandlar mej o den inverkan du har på mig.. du e bäst älskling. tack för att du finns hos mej,de ska ja alltid vara tacksam för. love ya like crazy.. 070707, for me to keep, forever in my heart..


Nu ska jag iaf duscha för jag kom hem för en liten stund sen. har käkat och tittat på oth, pratat lite med hundarna o skrivit sms till mamma att jag behöver snus. Haha.. jag snusar ihjäl mig snart. mina tänder e helt trasiga, blöder från tandköttet hela tiden för jag har fått sår. skit äckligt jag vet, men what to do? ;D


Jaja, hejdå fuckers.



Jag o william baby en dag i somras hos mej.

Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards