Alla inlägg den 29 september 2007

Av Emma Strandh - 29 september 2007 00:40

nu är det ett nytt dygn... sitter här med sebbe o fredde o kollar på film. eller ja har suttit o kollat på under ytan, älskade älskade film:) senast igår tänkte ja på att ja ville se den. sen sa fredde att han hade den på sin dator o då blev ja glaaaad :D woho. Älsklingsfilm. så jävla bra... "the deeper you stick it in your vein, the deeper the thoughts theres no more pain... im in heaven, im a god, im everywhere i feel so high"


Ja saknar min danne åxo. vill att han ska komma hem o va me mej nu=) baby..


nu vet ja inte va ja ska göra riktigt. ja vill gå hem o tvätta mitt ansikte för det börjar kännas att ja inte har gjort det sen imorse, ångest. ahah.. sebbe har även www.ångest.se som startsida, HAHA. svenska ångestsyndromets hemsida typ. äkta nackstaångest, hahahahh.. nackstaskolan 05/06. tiden då alla hade ångest, hah.. internt joke som bara mina real homies fattar;) hah:D


 

ciao hoes


Jag för längesen

Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards