Alla inlägg den 17 september 2007

Av Emma Strandh - 17 september 2007 14:26

there are days every now and again, i pretend im okey... but thats not what gets me. what hurts the most, was being so close. and havin so much to say, and watching you walk away... and never knowing..

Av Emma Strandh - 17 september 2007 14:00

Cubakrisen ja, det ska jag skriva om... Kul då? palla, det är fett jobbigt o skriva om sånt man inte vet nåt om. det betyder ju att man faktiskt måste ta reda på saker, ansträngande haha. Men det är ju ett måste satt what do to?


Imorse var jag dödligt trött kan jag tala om iaf. Jag har aldrig varit såååå fucking trött som ja va imorse, även fast ja klev upp kl 10 ;O Somnade relativt tidigt ändå, kom hem vid halv9, sen åt ja middag sen duschade ja o gick o la mej. satt vid datorn ett tag o pratade med danne i telefon lite... Sen vaknade jag vid 01 typ, va skithungrig så ja åt lite sen somnade jag om nästan direkt... sov med världens mysigaste tröja åxo så det var kanske det som gjorde mig så trött:) bra att ja kunde somna iaf. Trodde aldrig att ja skulle kunna det.. vill inte sova ensam för fan.


Måste ringa bror min när ja kommer hem åxo, han va skitarg igår för ja inte hade svarat i telefonen tydligen. ringde till mamma o va galen haha.. Måste förklara läget för honom så han slipper dampa så jävla mycket. Har berättat att min telefon är dum i huvet men han verkar inte förstå det, eller så tror han väl inte på mig ;P Aja. what to do what to do?


Efter skolan ska ja gå o sola me Lucia o Jenita, sen ska ja åka o träffa en kompis en snabbis sen ska ja åka hem, plugga lite tänkte ja.. men de kommer inte bli av som vanligt herregud..


Denhär jävla kärringen kerstin alsen vill jag ta och stoppa upp nånstans ibland. verkligen skit jobbig.. imorse fattade hon verkligen ingenting, hahaha fan va alla skrattade åt henne :D hahaha, de va skit kul.


Ja måste uppdatera min iPod med några nya låtar åxo, har lyssnat sönder alla mina bra låtar ;D eller alla är ju bra nästan, förutom tobbes jävla skitmusik som han la in när han skulle åka till tyskland, hahaha. Typ onkel kånkel o massa julsånger o sån skit, hahah. jävla dåre... :P Orkar inte sätta mig o ta bort allt sånt heller när ja ändå har mycket minne. Jaja.. skicka bra musik till mig folks;)


lucia är i nåt grupprum som hon vill att ja ska komma till åxo, så ja ska väl gå dit snart antar jag. kände för att skriva lite blogg så ja va tvungen o ta en dator o skriva av mig lite, är på ganska bra humör idag:) Dan har gått ganska bra, förutom imorse när ja hade kommit halvvägs till bussen, sen kom ja på att ja hade glömt min mobil... så vände jag hem igen, men då insåg jag att mobilen låg i väskan. jävla päron jag är ibland


Nu ska jag läsa Schulmans blogg o skratta lite:) Sen ska jag skriva om denhär förbannade jävla cubakrisen, det ska va inlämnat på torsdag o ja har inte börjat ens. Bra emma, last-minute-girl... thats me!


Aja, kanske skriver mer sen när ja kommer hem vid halvsex tiden typ.. Då ska ja äta o ringa ett samtal.


Ciao bitchessss!!



and we and did nothin that we aint supposed to do... baby you know i'll be home, keep me on the ringtone.. du gör mig lycklig, du gör mitt liv lättare att leva, du får mig motiverad. tack för allt sötnos. du är bäst o finast..

_______________________________________________


jag o lina för längesen!!

Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards