Alla inlägg den 7 september 2007

Av Emma Strandh - 7 september 2007 19:36

I love danny ;D o chris brown. och chad michael murray. ohh.. hahah:D


Idag har jag inte gjort nåt. varit död typ;/ trött.. sjuk eller nåt. Vet ej. fast har varit ganska glad överlag ändå, det är ju bra.


Nu ska jag ut. jag skriver mer sen när jag kommer hem. Puss på er horungar :)



23.56 Nu är det snart nytt dygn. skönt kanske,lördag. Imorrn äre fääässst, towa fyller 40 o det ska vara massa folk o ståhej osånt :) roligt kommer de bli. undrar om mina småkusiner ska va där ? tvivlar på det iof, men jag vill det. vem ska jag vara med då? alla gamla tanter som ska bli fulla? Kul haha..



Nu ska jag gå o lägga mej o se på tv, är skit skit trött. sov inte ett shit inatt... skitjobbigt vare. sen blev jag deprimerad efter jag legat där o försökt sova i typ 5 timmar,haha. sen såg jag stomp the yard o då blev jag glad igen, sen somande jag äntligen.



den inre kampen..


d. the only thing i want is you...

Av Emma Strandh - 7 september 2007 00:44

fan vad riktigt less jag är nu.


Idag har jag inte gjort så mycket, klev upp 1230 typ... fick panik för jag insåg att jag skulle ta 13 bussen till skolan, men det gick bra iaf:) Hann i tid oså. Hade ingen människan socialt & kulturellt idag, och heller ingen samhällskunskapB. Brabra!! skrutten är på lögdö.. skrutten är då alltså Paul Alsens fru, Kerstin, som jag har i alldeles för många ämnen. hahah... värdelöst ;D aja. man har väl vant sig, tyvärr.


Iallafall så hade vi geografi första lektionen, världens sötaste lärare haha. sen hade jag individuellt val, första gången. gick dit o va nervös för ja inte kände nån, så stog jag där helt ensam lite avlägset en bit bort för jag såg bara fikusar everywhere i looked.. sen såg jag jonna o alex o tackade gud ;) haha, tur att ja känner nån iaf...


Efter det var klockan 1620 när vi slutade, o jag hade inga busspengar o hade så satans jävla ont i foten så jag bad danne komma ner me pengar så ja kunde åka buss hem. hahah, o snäll som han är så kom han ner :D tackaaar!! så åkte jag hem, trött som en hora verkligen. så käkade ja mat o hälsade på mina släktingar som ja inte träffar alldeles för ofta! den ena har jag aldrig träffat ens, så de va ju roligt. efter jag hade ätit så åkte vi till min moster o hade släktträff, det var väl trevligt tycker jag:) fast jag var mest med mina kusiner.. mina små sötnosar som jag ääääälskar hur mkt som helst:D haha hanna är nog världens sötaste barn. i love her <3


Jag kom hem från släkttjosan vid 2115, då gick ja o la mig direkt. men jag har inte somnat än, tre timmar senare så ligger jag där o är fortfarande vaken. kääääämpar.. Ja ska sova nu igen. Försöka. HEJ

Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards