Alla inlägg den 22 september 2007

Av Emma Strandh - 22 september 2007 22:29

Jag blev utmanad att skriva denna grejen. har inget bättre o göra så jag gör väl det då...


Regler: Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg som innehåller åtta fakta eller vanor om en själv. I slutet av inlägget utmanar bloggaren fyra nya personer.



1. Jag kan inte gå till skolan om jag inte har tvättat håret. Det är nåt som tar emot, det går bara inte.


2. Jag hatar när folk ljuger om småsaker, det är det värsta jag vet och jag kan nästan döda pga det.


3. Jag intalar alltid mig själv att det jag gör är rätt, även om det innebär att göra nånting som är så jävla fel.


4. Jag har ALDRIG, aaaaldrig, fel. Aldrig i mitt 17åriga liv har jag haft fel... Jag säger det inte för o låta dum eller nåt sånt, jag tycker bara aldrig att jag har fel. Även om jag har det, så är det bara.. Jag har alltid alltid alltid rätt. Punkt.


5. Jag hatar när det ringer på telefonen. Ibland är det kul om det är rätt person som ringer, danne t.ex Då blir jag glad, men när det är mamma eller nån så blir jag bara såhär.. Ja.. less typ. Irriterad..


6. Jag säger inte hejdå i telefonen. Lägger bara på. Ewe hatar det, haha.


7. Ingen får röra min kudde, inte ligga på den eller ens vidröra den. Då måste jag byta påslakan. Annars får jag äcklig hy, vet ej varför.


8. Nu ska vilma åka ambulans jävla helvete shit jag måste springa o följa med. Hejdå idioter



Av Emma Strandh - 22 september 2007 22:09

hello folks.


idag har jag haft en väldigt intressant och händelsefylld dag. inte. har jobbat från 10 till 8.. det värsta var ju att alex inte kom och låste upp förrns 10.45 och jag var där 10.05 jävla kuk. fan vad tråkigt det var o vänta, jag kunde sovit istället med älsklingen men då skulle man upp tidigt i onödan!! men pengar är ju pengar eller hur.. :)


Nu på kvällen efter jobbet åkte ja på ica o köpte min älskade grej som man tvättar ansiktet med som var slut och som jag inte har fått fingrarna ur arslet att köpa förrns nu, så nu ska det bli skönt o tvätta ansiktet med det som det är van igen. love it ;D clearasil is the shit!! skit bra. sen gick jag hem till ewe i det sköna vädret, men hon va inte hemma bara tobbe var där, så pratade ja lite me han oså.. :) älskade brorrrrrr. sen kom ewe o vilma, så var jag med dom ett tag tills nu typ. love ya ya ;D


Nu ska jag gå o duscha o vänta på att danne ska komma hiiiiit. saknar honom nu fan, älskling sötnos.. bästaaa<3<3 du e finast i världen. tack för allt du gör för mig...


Calle schulman är med på extra extra, repris iof men ändå. hahh ful han e :D rolig men ful.


Jaja, have to dusch now. hejdå människor.





 min finaste


Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards