Alla inlägg den 25 september 2007

Av Emma Strandh - 25 september 2007 20:55

idag har jag varit på skolan ett tag bara, ville inte åka ner imorse för de va så jääävla mysigt o ligga o sova me danne imorse asså. värsta skönt vare... älsklingen:D.. åkte iaf ner tillslut. så va ja där på svenska C och engelska, sen satt ja med lucia och väntade på english jävel skit länge.. sen gick ja ner till bussen och åkte hem till danne!


Var hemma ett tag med my love, sen åkte vi ner på stan och mötte hans ena storebror och hans ena storasyster.. köpte presenter oså till hans lillebror.. sen gick vi o käkade, feett gott vare :D tack så mkt.


Sen träffade vi ewe och så promenerade vi fyra hem, jag danne william och ewe:) skönt väder somfan ute... ska gå ut med hundarna när jag kommer hem åxo, hoppas det fortfarande är bra väder nu.


Sitter hemma hos ewe nu med henne, william, danne o vilma. har varit med william min sötnos älsklingsbäbis som jag har saaaknat:D loveyababyboy


Ska hem om ett tag o sova. är typ ledig imorrn, har friluftsdag bara och ska träna på friskis o svettis kl 13.. ska bli ganska soft ändå. lucia och jag kommer dö, hah jag har inte tränat på fett länge. vet inte varför ;S.. har lovat danne att ja o han ska börja träna snart haha. bra ändå ju jag brukar ju träna;)




jag har inget o skriva.. :S ska dra nu. ska väl hem snart o sova me min älsklingskille åxo. love you danne.. så jävla mkt:)


CIAO BITCHES





---------------------------------------------------------------------------------


ja älskar dej Emma, Du betyder hur mkt som helst för mej älskling bella.

så himla glad att ja träffa dej, vet att ja varit lite si så där och de ber ja om ursäkt för sötnos. men de e du o jag nu och de finns inget som kan stoppa oss. glad att tobbe inte har nåt emot de. ja känner att de som hänt förr

inte kan påverka de vi nu håller på bygga upp. nu har min familj lärt känna dej lite och du e på våra middagar hemma hos mej o vi har de skit roligt med K-lee Nana och isabell . . :) de känns så himla bra.

ja kan liksom vara mej själv så som ja aldrig kunnat vara med nån annan .

och så har vi samma aptit hahah du vet va ja mena sötnos hehe .. :)

bäst nånsin alltså .. :):) ja vill bara att du ska veta att du e nog de bäst som hänt en stackare som mej Emma maria strand valderrama medina / din daniel alfredo valderrama medina ...












Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards