Alla inlägg den 10 september 2007

Av Emma Strandh - 10 september 2007 23:04

to rock the night awaaaay! haha, sitter o kollar på mean girls... såg den igår med, den är bra. minns när vilma skaffade den för längesen, hahha vi såg den alltid. avgudade den då !


Idag har det iallafall varit en ganska bra dag. vaknade vid 10.40 och satt mig vid datorn,sen gick jag o la mej igen o skulle bara se en grej på tv. sen somnade jag o vaknade 12 igen.. skulle  ta 12.13 bussen men jag tog halv istället.. Kom lite sent men det var ju bara skrutten så vem bryr sej,haha. fick ju iaf närvaro och det är ju lixom huvudsaken


Efter skolan så åkte jag hem,fick reda på en sjuk grej på bussen när ja åkte hem me lucia o träffade jenita o annelis, som gjorde mej fucking förbannad på riktigt asså... dumma jävla idiot människor det finns!!  herregud fan,va tänker folk med? fittan eller..


Sen kom jag hem, åt lite mat, städade lite sen somnade jag. La mej och sov och det var så jääävla skönt :) verkligen. sen vaknade jag vid halv21 igen och låg o väntade tills Nyberg o Törnblom skulle börja, det är skitbra. jag var o kollade på en föreläsning som Mia hade här i sundsvall för några år sen, då var jag helt imponerad av henne o skrev ett mejl till henne efter föreläsningen... Så har jag massa personliga mejl från henne som hon har lixom väglett mig lite ;) haha, coolt ju. lite iallafall. sen nu sitter jag här o ser på mean girls, har skrivit lite med. skulle bara prata med english om en grej på msn och med lucia en snabbis, ska lägga mej o sova nu igen så jag inte kommer försent imorrn. Det är verkligen off limits för mig nu.. no more skipping classes..


jaja, nu äre verkligen godnatt. känner att tröttheten börjar bestiga mig nu,john blund steg just in i rummet. Han är skön den snubben asså


thank you D, for everything. love


Ciaaaaao


jag o william. min älsklingsbääääs

Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards