Alla inlägg den 19 september 2007

Av Emma Strandh - 19 september 2007 22:58

du är så jävla saknad sötnos:( saknar dddiiiiiiiiiiiggggggggggg så jag blir fucking galen snart!!.. vill inget hellre än att du ska vara här nu. love.. <3

Av Emma Strandh - 19 september 2007 15:59

Satan i helvete va trött ja va imorse... De va värsta skumma saken som hände åxo ;S Jag hade ställt klockan på 7.00, båda mina klockor... sen vaknar jag av att dom ringer - båda två - kl 8.10 fan vad knäppt för fan. ungefär som att ja hade klivit upp o ställt om båda klockorna på exakt samma tid? det tror jag inte.. i have a ghost in here. that must be it ;)


Iallafall, försov mig då en lektion... duschade oså sen tog ja bussen oså åkte ja ner o gjorde ett historiaprov med skrutten, jävla skrutt. ja kunde lika mycket som en gris ungefär haha. värdelöst!!..


var hos tandläkarn åxo förut, jag hade ett hål! såklart. sen sa hon att jag hade läsktänder, hahahah. colatänder kanske. ska iaf laga hålet snart,16e. då har jag varit 17 år i 2 månader, yeeey.


nu väntar jag på att one tree hill ska börja så jag har nåt att fördriva tiden med. har ju sett avsnitten ungefär en miljard gånger men dom e alltid lika bra. i love one tree hill=)


jag vill åka snowboard, de va längesen ja va såhär sugen. saknar det som fan :( längtar efter snön nu.. inte efter kylan men efter snön. glömmer aldrig när ja o vilma åkte fast det var 25 minusgrader, hahaha. feeeett jävla kallt var det, o ja fattar inte hur dom kunde ha öppet i backen när det var så kallt ens. sjukt ju.. fick gå in o värma sig efter varje åk typ, annars skulle man fått köldskador eller nåt.


vill ha en jacka. köp en jacka åt mig.. den som köper en jacka åt mig ska jag alltid älska. det lär väl bli mamma haha :D


Är lite less nu åxo:( vill sova med min sötnos men det är ju som det är.. suck. saknar dig (`v´)


nu börjar oth. ciao bitches skriver kanske senare!!

Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards