Alla inlägg den 16 september 2007

Av Emma Strandh - 16 september 2007 20:57

Nu e jag hemma:) har nyss ätit oså, mamma tvingade mig haha.. Jobbigt vare men kanske lika bra ändå.


Igår var jag somsagt på bio, såg ett öga rött med bror min :) och lucia följde med åxo. fett! tack tobbe;) hahahhaha jag älskar filmen asså, så jävla rolig så jag döööör. "ha ha du svettas tjooockt mycket" "Beng magnusson, anna boken" ahahhahaHAhAHHA beng. HAHHA jag dog igår när jag fattade. hahahhahahahahahahhahahhaa jag dööööör


aja, iaf. jag vill gå o duscha men det har jag ingen ork till, ska ju ändå duscha imorron bitti? Det känns onödigt då. måste iaf gå o tvätta mitt ansikte snart.. vill bada, verkligen verkligen. Men det går inte så bra för om jag ens blöter min kropp litegrann så måste jag tvätta håret och det går ju inte om jag ska göra det imorron bitti åxo. Eller går gör det ju, men det är ju ganska onödigt... Aja, får se hur det blir.


Imorrn vet jag inte vad jag ska göra, ska gå i skolan iaf.. sen ska ja träffa en kompis en snabbis sen vet jag inte riktigt. Gå hem och gräva ner mej kanske, i plugg.. jag måste skriva fett mycket uppsatser o skit tills nästa vecka. Hur ska jag hinna det då? Historian är ju iaf första prioriteringen men det betyder ju inte att jag kan skita i svenskauppsatsen.. Jajaja



Är inte på nåt speciellt skrivhumör idag... Ska gå o göra nånting annat nu. skriva ett sms tror jag.

Ciao hoes /Emma Strandh



<3 d. im a movement by myself, but im a force when we're together.. im good all by myself, but baby you, you make me better... så äre!


Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards