Alla inlägg den 18 september 2007

Av Emma Strandh - 18 september 2007 22:10

Yes, det har jag o min mamma sett på nyss. vart så jävla förbannad för alla jävla skithelvetesprogram äckel fittor som vann. I en annan del av köping, hur jäääävla bra program är det egentligen? Allvarligt, jag ser inte poängen med programmet. Helt jävla värdelöst, skit program! Ringde till o med o röstade på FF men va i helvete klart dom inte vann bara för att jag slösade fitt pengar på dom... Jävla kuk skada fittaaaaa. Aja, det är bara att konstatera att jag är alldeles för insatt i onödiga saker när jag egentligen borde koncentrera mig på andra - viktigare - saker.. T.ex min krönika, och för att inte tala om min historiauppsats som kommer gå åt helvete för jag kommer skriva den dan innan den ska vara inlämnad. har historiaprov imorrn men har inte pluggat ett dyft, kom på det nu och nu är jag trött och ska strax sova.




Iallafall, dagen idag har varit ganska jobbig faktiskt. Tråkig åxo nu på kvällskvisten. fick inte det sällskap jag ville ha heller:( älsklingen.. aww.


Nu ska jag duscha tror jag, egentligen förbannat onödigt men jag känner att jag behöver bada lite. Har fett ont.. :/ så less på att det börjar bli kallt ute, det förstör så jävla mycket för mig. Jaja, vad gör man åt saken? dödar väderguden va han nu heter. eller hon.. fan vet jag! jag är ganska aggressiv idag känner jag. Förbannad sen igår är jag åxo, jävla människa som inte kan bete sig och ska lägga sig i mitt liv o skrika och domdera som en kung för fan. Jävla helvete


Nu ska jag bada och lugna ner mina nerver och svettas litegranna som jag alltid gör för jag badar så jävla vaaaarmt för att det ska gå över.Jaja hejdå fuckers



tack danne.. <3

Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards